czwartek, 5 marca 2015

Ihomecoming - look like a goddess :)

Hej, co u Was słychać? Mam nadzieję, że u Was wszystko ok :) Ja jestem bardzo podekscytowana kiedy myślę o zbliżającym się wakacyjnym sezonie i sukienkach. Moim zdaniem, kobiety wyglądają najpiękniej w sukienkach. Kiedy oglądam zdjęcia z różnych wielkich wydarzeń, widzę, że wszystkie celebrytki, aktorki, piosenkarki, modelki zawsze zakładają sukienki. Sukienki sprawiają, że kobiety wyglądają bardzo elegancko, dziewczęco, sexy, tak niesamowicie jak boginie! Wy wiecie, że ja jestem ogromną fanką sklepów internetowych, ponieważ ja uwielbiam zastanawiać się w domu nad tym co powinnam kupić, przy tym pijąc gorącą herbatę lub kawę. Nie zawsze mam czas, żeby spędzić pół dnia w centrum handlowym. Kiedy pracuję, staram się wykorzystać mój wolny czas jak najlepiej: siłownia, rodzina, przyjaciele, blog i relaks :))
Ostatnio znalazłam ciekawą kolekcję sukienek wieczorowych w sklepie internetowym. Podoba mi się to, że Ihomecoming oferuje sukienki wieczorowe w przystępnych cenach. Możecie znaleźć tam wiele pięknych sukienek i wybrać kolor jaki tylko chcecie. Klasyczna biel i czerń, jasny fiolet, gorąca czerwień, szampan, pomarańczowy, żółty, słodki różowy, zielony, królewski złoty, srebrny i brązowy. Chciałabym się Was zapytać, jaki preferujecie materiał: jedwab, koronki czy może szyfon? Ja jestem zachwycona wykonaniem tych sukienek, ponieważ można dostrzec przepiękne detale takie jak haftowane kwiaty czy też błyszczące cekiny :)

Hey, how are you? I hope, you are ok :) I am so excited when I think about coming holiday season and dresses. In my opinion, women look the most beautiful when they wear dresses. When I look at photos from different big events, I can see that all celebrities, actresses, singers, models always wear dresses. Dresses make that women look very elegant, girly, sexy, just amazing like goddesses! You know, I'm a huge fan of online stores, because I like to wonder at home what I should buy while drinking hot tea or coffee. Because not always I have a free time to spend a half-day at the shopping center. When I work I try to use my free time as well as possible: the gym, family, friends, blog and relax :)) 
Lately, I found an interesting cheap homecoming collection at shop which sells beautiful evening dresses online. I like it that Ihomecoming offers affordable evening dresses. You can find many styles and colors of dresses there, also you can choose your favourite color. The colors of classic white and black, light purple, hot red, champagne, orange, yellow, cute pink, green, royal gold, silver and brown. I would like to ask you what's your favourite material: silk, laces or chiffon? I'm so delighted that these dresses are made with great care. You can see stunning details such as embroidered flowers and the sparkly sequins :)


19 komentarzy:

  1. Amazing selection of dress lovely post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow..love the last one!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing dress

    new post in
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/men-plaids-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Echh, piękne :-)
    Zapraszam do mnie na lunch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. The red one is my favorite.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  8. That soft pink dress is absolutely stunning! I really love that one.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne te sukienki

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie mają w sobie to cos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looking Gorgeous!!!

    http://www.trendin.com/women-dresses_368

    OdpowiedzUsuń
  12. ta czerwień przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. divine dresses

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń