niedziela, 19 lipca 2015

Love tried to welcome me

Hej :) Co u Was słychać? Dziś Chciałabym przedstawić Wam moją stylizację w stylu boho. Jak wiecie, uwielbiam ten styl, ponieważ jest wygodny i oryginalny. Myślę, że latem warto  stawiać na jasne kolory, ponieważ lato jest krótkie i trzeba w pełni je wykorzystać. Założyłam piękną bluzkę z frędzlami z Dresslink i do tego  moje ulubione krótkie szorty. Myślę, że hitem tego sezonu są frędzle, które dodają charakteru stylizacji i są bardzo szykowne. Co sądzicie o mojej stylizacji? ;)

Hey :) How are you? Today I want to show you my boho outfit. You know, I love this style, because It's so comfortable and original. I think, the summer should choose bright colors, because it' s so short and you need take advantage of summer. I'm wearing so pretty shirt with fringe from Dresslink and my favourite shorts. I think, the hit this season are fringe, which add character outfit and it's very chic. What do you think about this outfit? ;)


Shirt - Dresslink (Click)
Shorts - Blackfive
Necklace - Amazon (Click)
Sandals - Choies 

29 komentarzy:

  1. Molto carina! Bacione 😉
    www.nicoletadan.it

    OdpowiedzUsuń
  2. boho chic perfection!! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka :) u mnie też stylizacja z dresslink ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frędzle bardzo modne w tym sezonie, idealnie wygladają mi zawsze kojarzą się z pocahontas :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a cute outfit, you look so sweet <3 Kisses <3


    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lo ve your white top.
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny top! Styl boho jest cudny, ale ja osobiście jakoś nie mogę się w nim odnaleźć.. :(

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cute top!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ten top. :) Nominowałam Cie do LBA. Zapraszam po wiecej informacji do mnie na bloga - twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluzka :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  11. eh,.. zgrabnej to we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely neon necklace!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz fantastycznie;) świetna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your top.

    http://simplicittty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. How gorgeous are you! You look beautiful xx Tienlyn www.thoughtfulmisfit.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluzka :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lace details have been different. It was very nice shoes

    OdpowiedzUsuń
  18. You look gorgeous dear.Love this boho chic.
    I just followed youn on GFC member,hope you´ll follow me back dear.
    Have a great day.Kisses xoxo

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. LOOOOVE the top!! looks good

    you want to follow each other?

    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    OdpowiedzUsuń
  20. na pewno wygodnie! i ślicznie Ci się włosy ułożyły. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję <3 Thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka mnie urzekła, frędzle to moja nowa miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gorgeous!!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzka :)
    A jaka zgrabna, super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń