sobota, 2 grudnia 2017

3 ways how to to lighten your hair/John Frieda Gift Set/

Hej :) Wiele osób pyta się mnie czy mam naturalny kolor włosów. Tak mam naturalny jasny blond. Nigdy nie farbowałam włosów, ponieważ nie chciałabym ich zniszczyć. Stosuję i testuje różne szampony i odżywki. Tym razem natknęłam się na firmę John Frieda. Zainteresowały mnie jego produkty, które mają na celu rozjaśnienia włosów. W tym okresie zimowym, kiedy nie ma słońca takie produkty są strzałem w dziesiątkę. Moją recenzję zacznę od szamponu, odżywki i sprayu do włosów.

Hey :)  Many people ask me Do I have a natural hair color. Yes I have a natural blond hair. I never dyed my hair, because I wouldn't want to destroy them. I use and test various shampoos and conditioners. This time, I find the John Frieda company. I'm interested in his products, which aim to lighten the hair. In winter time, when there is no sun, such products are a hit. I will start my review with shampoo, conditioner and hair spray.



John Frieda - Szampon rozjaśniający włosy. Szampon Go Blonder delikatnie rozjaśnia i rozświetla naturalne, farbowane włosy blond oraz włosy z blond pasemkami. Produkt zawiera ekstrakt z cytryny, rumianku i kwas mleczny. Co więcej formuła nie zawiera amoniaku ani nadtlenków. Jest to naprawdę świetny szampon, ponieważ moje włosy wyglądają świeżo i są puszyste. Z pewnością szampon ułatwia rozczesywanie i ładnie się pieni.
John Frieda -Go Blonder Lightening Shampoo. Shampoo Go Blonder gently brightens and brightens natural, dyed blond hair and hair with blond highlights. The product contains lemon extract, chamomile and milky acid. What's more, the formula doesn't contain ammonia or peroxides. This is a really great shampoo, because my hair looks fresh and fluffy. Certainly, shampoo makes combing easier and foams nicely.


John Frieda - Odżywka rozjaśniająca włosy i ułatwiająca rozczesywanie. Moim drugim niezbędnym produktem jest odżywka, która jest ważnym elementem mojej pielęgnacji. Jeśli chodzi o skład jest dokładnie taki sam. Aczkolwiek produkt jest zrobiony na bazie odżywki. Odżywka jest bardzo wydajna, pięknie pachnie i pielęgnuje włosy.
John Frieda - Go Blonder Lightening Conditioner. My second indispensable product is a conditioner, which is an important element of my care. As for the composition is exactly the same. However, the product is made on the basis of conditioner. Conditioner is very efficient, smells beautiful and cares for hair.

John Frieda - Spray rozjaśniający włosy. Spray likwiduje ciemne odrosty. Efekty są już po 3-4 użyciach :) Spray najlepiej działa wzmocniony ciepłem suszarki. Myślę, że warto zainwestować taki zestaw, ponieważ efekty są niesamowite i szybkim tempie. Po tych kosmetykach moje włosy wyglądają naturalnie i prześlicznie:)
John Frieda -Go Blonder Lightening Spray. The spray eliminates dark regrowth. The effects are already after 3-4 uses :) Spray works best with a heat-strengthened dryer. I think it is worth investing such a set, because the effects are an amazing and fast. After these cosmetics my hair looks natural and beautiful :)




Zapraszam Was na mój instagram 
Follow my instagram
https://www.instagram.com/fashion_by_anna_zarzycka/?hl=pl





Follow Fashion

24 komentarze:

  1. Thanks a lot :D

    I didn't know this brand but sounds amazing :D

    NEW REVIEW POST | Velvety, Matt and IMPEC SKIN in one Primer.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. These look really wonderful! I just picked up the version for brunettes, so I am excited to try it out.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post as usal :)
    http://forever-blogm.blogspot.ba/2017/12/december-with-zaful-1-cute-comfy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie słyszałam o tej firmie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu na ochotę kupić coś tej firmy ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. I have tried some other products from this brand and they were very good!!

    Thanks for sharing this review!

    Andrea.

    Seize your Style

    OdpowiedzUsuń
  8. du siehst einfach super aus! ;)

    ganz liebe grüße von mir,

    heike

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! I loved it !
    Can you please leave a comment here, I would like to know your thoughts --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/12/zagreb.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, wydają się być ciekawe :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna linia, ale nie dla mnie - u mnie ciemny brąz!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) nie słyszałam o tej firmie, ale może w jej kolekcji znajdzie się coś i dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love John Frida!!
    xx

    Eli

    http://www.curly-style.com/2017/12/christmas-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Seems very good product range!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  15. Never heard of this brand before, thanks for sharing your amazing hair secret! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Need to try these products

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele osób poleca mi produkty z tej firmy;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzywalam wersji dla brunetek i byla ok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I´ll try it!
    https://stylettosbyana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten zestaw w wersji dla brunetek i wspominam go bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam ale wydają się ciekawe :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń