środa, 14 lutego 2018

Hello Slim - Ohtomi.pl

Hej:) Czy znacie mój sekret na szczupłą sylwetkę? Zaczęłam pić herbatę z Hello Slim, która przyśpiesza mój metabolizm. Jedną herbatę piję rano po śniadaniu a drugą po ostatnim posiłku wieczorem. Każda z herbat ma 30 saszetek. Herbaty zawierają naturalne składniki. Efekty działań są już po 30 dniach. Kochani mam dla Was kod rabatowy 15% na zakupy w sklepie ohtomi.pl na hasło fashion_by_anna_zarzycka ważny do 6.03.18r.

Hey :)  Do you know my secret for a slim figure? I started to drink tea from Hello Slim, which speeds up my metabolism. I drink one tea in the morning after breakfast and the second after the last meal in the evening. Every tea has 30 sachets. Teas contain natural ingredients. The effects of the activities are already after 30 days. Sweeties I have for you a 15% discount code for shopping at the ohtomi.pl store for the fashion_by_anna_zarzycka slogan valid until 6/13/18.



Na początek dnia wypij herbatę Hello Slim Good Morning, która dodaje nam energii na cały dzień, przyśpiesza metabolizm i pohamuje apetyt. Herbata składa się: zielonej herbaty, Yerba mate, dzikiej róży, liścia eukaliptusa, guaran, jabłka i korzenia cykorii.
At the beginning of the day, drink the Hello Slim Good Morning tea, which gives us energy for the all day, accelerates metabolism and suppresses appetite. The tea consists of: green tea, Yerba mate, wild rose, eucalyptus leaf, guarana, apple and chicory root.

Zaraz po ostatnim posiłku sięgnij po Hello Slim Good Night. Herbata wyeliminuje wzdęcia i oczyści Twój organizm ze zgromadzonych toksyn. Herbata składa się: skórki pomarańczowej, hibiskusa,  korzenia lukrecji, korzenia imbiru, trawy cytrynowej i mięty.
Immediately after the last meal reach for the Hello Slim Good Night. Tea will eliminate bloating and cleanse your body of accumulated toxins. The tea consists of: orange peel, hibiscus, liquorice root, ginger root, lemongrass and mint.

                                                         Instagram - Ohtomi.pl - here 

19 komentarzy:

  1. Mam je, ale czekają jeszcze na swój czas

    OdpowiedzUsuń
  2. This product looks interesting!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. классный пост, дорогая ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. slyszalam, ale nie probowalam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o nich nie słyszałam☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam herbatki w domu, ale jeszcze nie zabrałam się za ich picie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, nie znałam go.

    OdpowiedzUsuń
  9. The products sound really good,
    thank you for this lovely review.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o tych herbatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm not a fan of tea! I wish I was because these detox teas are so good for you

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam herbaty, jednak mam ich tyle, że spokojnie starczy mi na kolejne pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh I need to try that!Time to get ready for spring and summer here:)

    Laura
    Black Coffee Beautiful

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie piłam tego typu herbat ale właściwie mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. these products sounds very good
    new review on my blog <<< places to visit in Las Vegas >>>
    have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym to piła, ale cena jest nieco zabójcza jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy herbaty są dobre w smaku? Szczególnie ta wieczorna, czuć w niej imbir?

    OdpowiedzUsuń