środa, 8 lutego 2017

„Si”

Hej kochani Uwielbiam testować nowe zapachy perfum. Tym razem wybrałam perfumy „Si” Giorgo Armani. Kocham te perfumy od pierwszej chwili! Zapach jest trwały i intensywny. Czyli dokładnie taki jaki ja uwielbiam. Głównymi składnikami zapachu jest: nektar z czarnej porzeczki, współczesny szypr oraz jasne drzewo piżmowe. Perfumy są idealne na wieczór. Perfumy „Si” są skierowane do eleganckich i charyzmatycznych dziewczyn. Myślę, że jest to trafiona propozycja na prezent walentynkowy dla Kobiet ;)

Hello my sweeties
I love trying new perfumes. This time I have chosen perfume „Si” Giorgo Armani. I love these perfume from the first moment! The smell is permanent and intense. This is exactly what I love. The main components of the smell are: blackcurrant nectar, modern chypre as well as musky blond wood. These perfume are perfect for the evening. Perfume „Si” are directed for elegant and charismatic girls. I think, this is perfect proposal on Valentine's gift for Women :)



                                                     Zapraszam Was na mój instagram
                                                       I invite you to my instagram

https://www.instagram.com/fashion_by_anna_zarzycka/


Follow Fashion

44 komentarze:

  1. Przepiękna torebka!
    Bardzo podoba mi się jej kolor, jest cudowna!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na Walentynkowy post!
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego słyszałam i tych perfumach...
    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, zapach perfum znam i bardzo mi sie podobaja:)))Jest w Tobie jakies podobienstwo do Cate Blanchett,wiec z cala pewnoscia te perfumy sa dla Ciebie idealne :))))

    PS; torba marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I have to try it :)
    xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such an amazing scent indeed, I completely agree!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpowiedzUsuń
  6. This perfume look great, thanks for the sharing :)

    Kelly W.
    www.theoctober21.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka to oryginał? Jezeli tak to zazdroszczę!
    Dodaję do obserwowanych kochana :*

    HelloFashion.pl Daj mi znać w najnowszym poście czy lubisz kabaretki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Armani produkuje świetne perfumy ,moimi ulubionymi są Code ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola muy buenos días.
    Me encanta el post y el bolso, es un amor. Un besazo
    http://meryofstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. This Chanel handbag are amazing!! And the perfume smells cute!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BAGPACK & MOON BOOT
    DON'T MISS: WINTER WONDERLAND & GUCCI BELT

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Si' by Giorgo Armani is a beautiful scent - I am completely addicted to it :-)

    Miriam
    www.londonkitchendiaries.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey, that's a very nice perfume, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten zapach :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego zapachu :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this post! Thanks for sharing beautiful xoxo

    http://www.myinfinitystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego zapachu ale jak zawsze jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a beautiful photo and a lovely scent!
    I love 'Si' by Giorgio Armani- it would be on my Valentine's day wish list, but I already got it for Christmas!
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten zapach ♥ miałam okazję podkradać go mamie mojego przyjaciela :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. I've only heard wonders about this fragrance. It doesn't smell amazing on my skin though... Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely perfume. This photo is very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam tych perfum namiętnie, ostatnio mój ukochany zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I need to go sniff it in Sephora or Rinascente! The bottle is cute!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja przyjaciółka je ubóstwia. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka cudna! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. this perfume seems great!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  28. I don´t celebrate Valentine, but I think that perfum looks very good <3

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  29. Seems like its a really good product <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka cudna a perfumy uwielbiam :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Wonderful Scent, one of my favorite one!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. mi osobiscie niezbyt podoba sie ten zapach perfum, jednakze moja mama jest w nich zakochana :)
    co powiesz na wspólną obserwację? daj znać u mnie na blogu ;)
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią poznałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham piękne zapachy! Dlatego moja półka z perfumami już ugina się od ciężaru, a ja cięgle dokładam do niej coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję <3 Thank you so much <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dostałam te perfumy od męża i byłam zaskoczona bo są rewelacyjne :) a torebka bardzo gustowna :)

    OdpowiedzUsuń