sobota, 9 maja 2015

My favourite white dresses

Hej :) Ostatnio zastanawiałam się nad tym, żeby zrobić post o moich ulubionych białych sukienkach, ponieważ bardzo lubię ten kolor i całkiem sporo mam ich w szafie. Która sukienka podoba się Wam najbardziej? Pod każdym zdjęciem umieściłam linki do moich stylizacji :)

Hey :) Lately I thought to make a post about my favourite white dresses, because I like this color so much and I have quite a lot of them in my wardrobe. What's your favourite dress? I put links to my outfits under all photos :)









22 komentarze:

  1. wow all amazing
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fabulous dresses. Love them all.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne ale pierwsza mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all your outfits. So stylish.

    Liv

    www.livforstyle.net

    OdpowiedzUsuń
  5. You look lovely in white :)

    oncejapanatime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful dress

    New post :
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sukienki są super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. You look stunning in every picture! Yes, white dresses suit you so well! My favorites are the first one, lovely lace and then the floral one, where you have a flower crown and the next, also with floral pattern! Gorgeous girl!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się przedostatnia sukienka.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I really like your looks wearing white dress. Great photos.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Number 3 is absolutely my favorite.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ! Uwielbiam białe sukienki ;)
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza skradła moje serce :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. It is great that you have so many white dresses in your wardrobe. They look great on you!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia i przedostatnia bardzo mi się podobają :) Coraz bardziej przekonuje się do białych sukienek :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sukienki!!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. trudny wybór, bardzo podobają mi się białe sukienki z motywem kwiatowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love white. Anya, you're good in white ) I like dress number 1.

    OdpowiedzUsuń